Seg söndag

Matte skall pluggas, och det är inte kul just nu. Det brukar vara rätt okej, med

idag är det tugnt. Men efter lunchen ska jag åå Linda ut och fota lite och fjanta runt för att jag sedan ska avsluta kvällen med att jobba lite.

Igår och iförrgår var jag och Sanne åå vandrade i timmar =D så underbart, mkt skratt och skvaller. Just löööv that =D Men det sätter sina spår, har tokars ot i fötterna nu ^^ fast eftersom det snart är sommar gör det inte så mkt, måste tänka på beach 2010 haha ;)










(har du inte sommarkläder idag hampus =(? )
2010-05-16 @ 14:45:43 Photos Permalink


Kommentarer
Postat av: Hampus

Jag har inte kommit så långt att jag bestämt vad jag ska klä på mig... det är söndag och jag bor själv!

2010-05-16 @ 15:07:06

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback