Ombyggnad

Bloggen håller på att ändra utseende just nu, var inte jättenöjd med hur den såg ut på andras datoer. Vet dock inte än om den kommer se ut som den gör nu heller. Bara att en förändring är på G.

Just längtar jag bara bort, blir fan knäpp på mitt huvud som inte kan samla alla tankar och kasta ut dem. Men det är väl oxå det som gör mig till den jag är och inte en glömsk gubbe. Jag kommer ihåg nästan allt. För sånt är viktigt, iaf för en del. Men nu dödar allt detta mig innifrån och jag orkar fan snart inte mer!
2010-05-25 @ 06:22:08 Permalink


Kommentarer
Postat av: simone

allt kommer nog bli bättre till sommaren linis. puss

2010-05-25 @ 18:39:46
URL: http://aurevoirsiimone.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback