Idag !

Hade det underbart uppe hos Anna, kanske lite svettigt att gå upp för backen men det var det värt. När jag kom in kastade sig hunden över mig och hälsade sprang runt runt runt hälsade sprang fram och tillbaka några ggr och sen hälsade igen =D fast det var någon månad sen jag var där kom hon ihåg mig =D

Anna och jag drack te och prata på om allt verkligen underbart att komma ut lite. Fotade lite granna =D
Lilla snigel akta dig, akta dig akta dig
Lilla snigel akta dig, annars tar jag dig

Men idag åker jag till Stockholm för att komma bort från hemma och göra lite saker för mig själv, vilket jag tror är jättebra för mig. Ska verkligen bli kul, är jätte pirrig med tanke på mitt lokalsinne, men det brukar funka när jag verkligen måste. Får tänka "rakt fram och sen höger" vilket alltid fungerade när jag var i Wien för någon månad sen =D När jag vaknade imorse kände jag hur hjärtat dunkade i halsgrupen på ett kittlande sätt. Det kommer att bli museum, shopping och en hel del annat kan tänkas.

Något som borde kommas ihåg är att stockholm är inte en helt främmande stad för mig då jag faktiskt bott där ett antal ggr ^^
2010-05-14 @ 06:09:53 Permalink


Kommentarer
Postat av: NadjaGoesFanny

sv: jahaa, det var så de var ;)

2010-05-14 @ 09:38:10
URL: http://nadjagoesfanny.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback