Biiilder

Igår bjöd micke mig på glass efter att jag överraskade honom på tågstationen =D efter alla de månaderna vi var tsm så överraskade han mig många gånger så nu när vi inte är det kan jag juh göra det eller nått =)

Så vi gick ut i skogen med våra twisters och vem var det som myggen älskade då? Jo MIG! Såklart, för jag var den snyggaste singeln av oss två ;) hihi. Myggen var inte små heller och betten blev enorma på mig, så stora att jag har bild på dem...


Sen såg jag några liljekonvaljer =D Jag tycker att de är helt underbara, doftar gott, och mystiskt vackra med sina stora gröna blad och små vita blommor.



En sak som är mindre kul var att mitt tåg, 7.21, var försenat till först 8.05 sen till 09.25 och tillsist inställt så jag kom lite sent vilket är något av det värsta jag vet! Tider är jätteviktigt, men å andra sidan kom jag till skolan och där fick jag veta att jag fick ett MVG i slutbetyg i Hi A =D
2010-05-21 @ 09:48:32 Photos Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback