Vullevallabia (because you are worth it)



Haha såg denna reklamen på tv idag och blev käääär :D

Skulle gått ut och gått med Ida Mölsäää men nej, hon hann se mig lagom för att ge mig en kram. Så jag gick med henne hem för att sedan gå till Jenna och på vägen blir jag attackerad av en fiskmås :O Läskigt!

Hemma hos Jenna var det lugnt, tills jag kom ;) Jag var full av pratenergi fast jag hade egentligen inget vettigt att säga hehe ;) men men var tvungen att gå så att Jenna skulle få sova lite :P

Imorgon är det midsommar :D förra året titta jag på pokemon kommer inte ihåg varför ^o) men men iår åker jag till Stockholm till min darling Matilda :) vad som händer där vet jag inte ;) *spännande*
2010-06-24 @ 23:57:11 Summer 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback