Västerås bejbie


Åkte till Västerås och tog en fika i Vasaparken med de söta flickorna Moa och Simone :) Jag köpte mig favoriten Twister :D Funkar aaalltid !

Helen och Joakim kom förbi cyklande och uppdatera mig med lite skvaller, gilla jag det? OHJA :D Titta så söta de är när de till och med håller handen när de cyklar (något trafikfarlig men who cares ;)

Sen låna Moa min kamera, och ja jag skäms inte för att säga att hon är en mkt bättre fotograf än mig !

Sen fick vi yttligare lite sällskap av ett annat par, nästan lika söta som Helen och Jocke haha ^^

På tåget hem gick en kille/man förbi mig och hade samma parfym som Rickard hade under mitt konfirmationsläger och den doften gav mig massa flashback på den sommaren! Synd att man inte kan lägga in en doft i datorn, för den luktar såååå gott! När den funktionen kommer på datorer är det dags för mig att skaffa en ny :D
2010-06-23 @ 20:36:46 Photos Permalink


Kommentarer
Postat av: simone

vilken fin bild på moa och hennes ankkompisar! :)

2010-06-23 @ 22:39:47
URL: http://aurevoirsiimone.blogg.se/

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback