Trögt men jag ska klara det !

Jag ÄLSKAR utmaningar, som jag vet att jag kan klara av^^, och nu sitter jag med en igen! Jennas blogg! Jag ska så fixa den.
Gjorde en skiss på hur jag tänkte mig bakgrunden, för om det är något Jimmy lärt mig det senaste året så är det att skissa upp en plan på vad som skall göras.


Så sen satte jag igång och börja jobba. Lekte med olika tekniker, jag måla förhand och skanna in, jag använde mig av bilder, och måla sen i datorn. Men jag vet inte om jag är så såld på resultatet... Måste känna efter. Vill inte att det ska kännas barnsligt vilket jag tkr lite just nu...

Det är verkligen svårt när man stirrar sig blind på sitt eget arbete. Japp svårt är det.
2010-06-14 @ 23:05:52 Things I have done Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback