skakig i armarna !

Haha jag har så verkligen inga armmuskler känner jag nu ! :O efter bara liiiite anstränging, troligtvis kommer jag att ha trängisverk i några dagar hahah ;)

Förövrigt om jag skulle glömma bort mina trötta armar har jag vart hos Jimmy och sett Spider-man 3 :D För jag hade inte sett den förut och nu äntligen för första och sista ggn har jag sett den. Verkligen en dåligfilm ! hahah vi satt från början till slut och hitta en massa fel :D sånt är mkt kul tkr jag :D

Om några timmar blir det upp för imorogn är det både karneval och kungabröllop :D för JA jag tkr det ska bli kul och jag älskar allt runt omkring. :D
2010-06-19 @ 01:19:28 Summer 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback