Sjuk =(

Jag hatar att vara sjuk och sen i måndags har jag vart jättesjuk, eller först var det bara en jobbig feber under ett svenska prov inte så misstänksamt. Men på kvällen blev det värre och på tisdagsmorgonen när jag vakna hade jag öroninflammation och någon form av halsinfektion =(
Kom upp ur sängen tre ggr den tisdagen var av en av ggrna svimmade jag =( Onsdagen blev iaf bättre, då fick jag i mig mat och febern la sig ett tag till kvällen så jag missa greys anatomy ='( Idag samma som igår, förutom att jag är vääääldigt utvilad efter en mängd dagaras sömn ^^ Önskar bara att halsen la sig så att jag kunde börja äta igen =(

Och det suger att det kommer stå IG på tyska steg 4 för att jag kugga sista provet som jag skulle ha kompleterat idag men eftersom jag vart sjuk inte kunnat plugga och kan inte åka in till skolan "/ det får bli min första uppgift i trean (y)
2010-06-03 @ 08:07:13 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback