Morgonstund har guld i mun

Lyssnar på Ayo Technology och byter om till mina träningskläder :) Dags att börja träna igen efter min sickness ^^ För alla som var oroliga för min viktminskning för några veckor sen så är den stabil igen om inte lite uppåtkurva igen :)


Idag blir det annars att hjälpa till hemma och plugga teorin :) Kanske träffa Jimmy och gå ut en sväng :)BANKEN ! just ja, den måste jag till och sätta in lite pengar på mitt kort (A) Faktiskt 1350 kr för att vara exakt ;)

 

En annan grej som är lite kul, min mamma kom fram till mig nyss och bad om hjälp för att fixa en Facebook till henne för hon hade inte fattat något när hon själv skulle göra det :) Så söt hon är min mamma :)

 

2010-06-21 @ 09:38:36 Summer 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback