Hotpants eller string ja det är frågan

Igår konstatera jag en upptäckt jag ändå gjort för rätt längesedan och nu tänkte jag lite till på det. Hotpants är inte sköna :O Nej jag tycker verkligen inte det, egentligen gillar jag nog inga stora trosor alls, jag föredrar string, det är enkelt och jag slipper tänka på om troskanten syns eller ha den obehagliga känslan av att det knövlar sig under kläderna!

Visst kanske skönt att ha stora trosor när man har kortkort kjol, men eftersom jag sällan har det så varför ha stora trosor? Visst jag är sjuk ofta och då har jag dem, men jag lovar att jag blir knäpp då med.

Många tror säkert att jag har string bara för att killar ääääälskar det, men nej :P Jag kan ha mina fina spetsstring mitt i veckan när jag vet att det bara är jag som ser/vet det och känna mig glad. En outfit är inte fulländad om inte varje plagg känns rätt.

Haha, tänk att jag var så kritisk mot string förut ^^ Det är verkligen andra bullar nu :P
2010-06-22 @ 09:44:47 Linas mind Permalink


Kommentarer
Postat av: karin

Agree!

2010-06-22 @ 11:01:02

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback