Heeeeej bloggen!

Min dag, jo min dag har vart bra. Blev övningskörning men not so good, men övning ger färdighet. Pappa sa att jag körde sämre idag för att jag hade vart sjuk. Skit bra, jag har hittat nått skylla allt på. Hängde tvätt i tio min och var tok svettig och trött efter det, kan skylla på att jag var sjuk. ^^

NÅTT SOM INTE VAR BRA! Det var gubben i parken -.-! Ja, han blir jag arg på! En snäll syster som jag är tar jag mina småsyskon till närmaste park så att de inte är inne denna varma dag. Medan de spela boll låg jag i en jättegunga eftersom lekparken var tom, men så kommer en gubbe, morfar, och hans lilla barnbarn. De leker lite med de andra sakerna, för ja det fanns massa annat! Men så vill lilla flickan leka i gungan, jag är en storasyster så jag är cool lugn med det. Är på väg ur, tog lite tid för jag hade massa saker i gungan som spel filt till vår lunch vi åt i parken osv, innan jag har hoppat ur är hon i! =O Han stoppa henne inte. Tycker samma regel som på tågen borde gälla överallt. De som ska av börjar, för att nypåstigande väntar. Men nej nej, men det är inte allt ! Medan hon klättrar i ger han mig spydiga kommentarer om att jag borde sova på nätterna och inte dagar, och jag försöka flika in att det gjorde jag missan visste. Och att jag sovit rätt mkt, gubbe fatta inte hinten. Så höll han på en stund, jag föröskte verkligen bara vara trevlig tillbaka men nej är jag trött är jag en dålig människa som inte får njuta av lekparken. *suck*

Annars har min dag vart bra ja, sett Bedtimes stories med min familj med chips och allt.
2010-06-05 @ 20:05:00 Photos Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback