Förändringar på G när det gäller bloggen

Pratade med min käre mor igår då hon diskuterade min blogg med mig, även om jag är 18år kan det vara jättebra med föräldrar som bryr sig (för jag vet att min käre far håller med min käre mor). För jag hade verkligen inte en tanke på hur bloggen kunde uppfattas av andra eftersom jag själv vet vad alla inlägg betyder och skriver därför inte alltid hela meningar. Detta har gjort att många har uppfattat den helt fel vilket verkligen inte är något som jag vill. Så efter detta ska jag tänka mig för vad jag skriver på min blogg, för jag är inte en dum blondin som många inlägg fått mig att framstå som en. Jag har bara vart uttråkat och ledsen, men det är ingen ursäkt. Idag har jag rensat och omformulerat lite saker på olika ställen på bloggen där jag nu så här i efterhand ser att orden kom ut helt fel. En till sak jag inte alltid tänkte på när jag skrev var att alla som läser min blogg vet inte hur jag låter, vissa inlägg är skriva ironiskt, sarkatiskt eller jätteglatt men det går inte att läsa även om jag använder mig av smilies så kan det uppfattades så helt olika beroende på vem som läser.

Kan avsluta detta inlägg med att berätta att igår satt jag och plugga på en kurs som jag inte ens börjat läsa än bara för att det är sådan jag är. Jag är en ambitiös tjej som har väldigt höga mål i mitt liv men som förlorade mig själv under ett tag. Men nu kommer jag tillbaka som den glada nördiga flickan jag egentligen är.

2010-06-30 @ 12:55:15 Summer 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback