Ett liv kan bli flera och flera kan bli ett

Usch vad dålig kondition jag är i just nu :O kan liknas med en daggmask :O (han har inga ben!) Men sen var det inte bara mitt fel (A) kan inte råför att jag fick världens allergireaktion inne i skogen! Behöver luft om jag ska springa, för denna ggn hade jag mat i kroppen så jag tuppa inte av eller nått. Lärt mig det, nästa ggn tar jag lilla blå innan jag går ut också :)


Bytte ut Jimmy mot Jenna sen också hihi ;P Hon ska bara baka lite bullar först. Sen blir det ut och röra sig :) Höjjen kanske :)?

Och sen bara: !!

Jag älskar Michael Jackson <3 spec. hans moves och låtar, men eftersom att allt det är han så måste jag älska honom :O

2010-06-21 @ 15:03:39 Summer 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback