urflippat !

I förrgår lyckades jag mot alla odds klara mig igenom uppkörningen, idag tog min vän bella sitt körkort och detta känns som en lovande trend framöver ! Många vänner kvar som ska plock poäng till sina körkort men jag är inte det minsta orolig :D

Idag stötte jag på något som chockerade mig :O Jag går på en liten skola där man har väldigt nära till sina lärare vilket jag verkligen uppskattar mycket eftersom det är lätt då att få bra med feedback så att man ska kunna utvecklas. Idag när jag frågade en lärare om hjälp om hon kunde ge mig feedback på en text sa hon nej :O Fast det var "min" lektion som hon hade - vilket borde betyda att det är "mig" hon borde prioritera och inte sitt pappersjobb? Rätta mig om jag har fel, för jag är ingen utbildad lärare så vad jag om hur de ska prioritera sina tider?

2010-12-09 @ 21:36:31 Vintern 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback