School start...

... on Monday, so I can take it easy for another week :D And I can tell - that is just what I am doing! I know that when school is going to start again I am going to be very very busy! I am going to read to many courses on the same time, because I need them and some just because I think it is so much fun :D

(tar detta på svenska ^^)
Jag ska alltså läsa ungefär 600 utöver den vanliga "gränsen" som är 2500 p. Så min slutsumma kommer att landa på 3100 p, varav en av mina kurser - ma c - ska jag läsa på ett halvår medans alla andra läser den på ett år, för annars hinner jag inte med. Kommer även läsa alla design ämnen, även om jag inte behöver dem till nått, natur B är nog en av de kurser som jag verkligen inte vill läsa men absolut måste... :( Den kommer bli en utmaning. Sen eng c är oxå ett eget val men det kan nog bli kul :) Har lite kvar i eng b och tyska steg 4 från förra året men det känns som det kommer gå bra.

Time to go now ! Jenna is waiting on me and I am not ready yet ^^ hahah
2010-08-18 @ 13:37:36 Summer 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback