Ont så ont :(

Kom hem kasta av mig allt som sitter åt tight och rotar fram några fula träningskläder lägger mig i fosterställning och hoppas på att det som gör ont ska sluta. Men varför krampar min mage? Varför bultar mitt huvud som en tickande bomb? Varför gör det så väldans ont? Denna dag har bara vart underbar, var med fina flickorna haft kick-off för designinriktningen och tom gjort första uppgiften som vi fick, jag borde må bäst. Jag hade till och med en trevlig man bredvid mig på tåget som satt och pratade med mig (vilket jag faktiskt önska att folk gjorde oftare när jag steg på tåget). Varför kom kramperna nu och varför gör det så ont i min rygg och min mage och i mitt huvud :(
2010-08-26 @ 18:05:44 Autumn 2010 Permalink


Kommentarer

Dela med dig av din tanke här:

Namn:
Klicka här så blir du ihågkommen :)

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Orden:

Trackback